Pumpa en cykel

2012-01-20 14:16:55 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Har börjat cykla till busshållsplatsen, där bussen till jobbet går, för det är en bit. Det var så lite luft kvar i däcken så idag skulle jag pumpa cykeldäcken. Vi har en pump här på gården där jag bor. Haha. Men när jag skulle pumpa så släppte jag ut mer luft än vad jag fick in:O Ska det vara så svårt att pumpa en cykel? :( Gav upp och gick snopet tillbaka med min cykel - utan det minsta luft i något av däcken:(
Ska gå ut o testa igen sen. haha
Edit: Andra gången jag provade gick det bra.. Det verkar som att man måste hamna exakt rätt med  blåsmunstycket på ventilen:O

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu