katter

2012-03-12 14:19:18 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Katterna har blivit lite mer vana med altanen, nu har de vågat hoppa upp på räcket. Skulle ut och ta kort, så ser jag inte Lillemor nånstans.. Men jag hör ett prassel från grannens altan. Och där satt Lillemor.. haha.
Jag försökte locka henne med godis in på vår altan. Men räcket var tydligen för högt för att hon skulle orka hoppa. Dumma katt. Jag prasslade med godispåsen men hon kunde inte hoppa. Hon försökte klättra upp utan framgång. Hon stack in en tass mellan plankorna men märkte snabbt att hon inte skulle kunna ta sig igenom. Herregud. Haha.
Jag fick lov att öppna grannens altandörr och gå in och hämta henne. Nej, nå utekatter kommer det inte bli av de där två nötterna.. Haha
Signe på räcket mellan min och grannens altan
Lillemor på grannens altan

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu