Ny stad - Nytt jobb - Nytt Hem

2012-01-09 00:46:07 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Ojoj. Är helt slut i huvudet och kroppen. Det har varit så otroligt mycket i mitt liv just nu. Vi flyttade ju hit till Uppsala för två veckor sedan. Dagen efter vi flyttat började jag på mitt nya jobb, sedan har jag mest jobbat/packat upp lådor/handlat saker till hemmet.
Det är så otroligt mycket saker att lära sig på nya jobbet och en massa kunskap som måste fräschas upp. Har börjat på Gillbergska hemtjänsten i Luthagen. Har hittills gått 5 arbetspass ensam, och det har faktiskt gått bra (med lite hjälp från arbetskamraterna). Jag har verkligen hamnat i en superbra grupp att jobba med, där alla stället upp för varann och hjälper till.
Jag har varit så jäkla trött efter flytt och omställning så jag har knappt orkat varit nervös över att börja nytt jobb. Märkligt, för jag är annars en sån där person som är hypernervös för allting. Jag vågar till och med köra bil i Uppsala! haha. Det där med bilkörning i större städer är annars en såndär nervositetsfaktor.
Nästa vecka jobbar jag bara onsdag och torsdag. Suuperskönt. Behöver verkligen vara ledig och fixa här hemma och komma i ordning - och bara vara.
Jag ska ta bilder av lägenheten så fort vi fått det fint hemma.
Bjuder på en bild på mig och mamma från julafton sålänge:
Puss o hey

Kommentarer

Tack så mycket :D Haha, det är bara sovrummet som är "i ordning" om man säger så, resten av lägenheten är kaos! Fulla och tomma kartonger överallt och saker man inte riktigt vet vart man ska ha lite huller om buller :P

2012-01-09 13:30:33

sv: ååååh... bor du i uppsala? LYLLOS! ja fyfan. Jag skulle sakna kanske fem-sex personer om jag flyttade härifrån. inklusive släkt alltså. hehe. nej fyfan. men, jag får väl stå mitt kast;P

2012-01-10 18:52:53

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu