Imorgon

2012-01-23 01:06:39 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Nu är "jobbiga jobbveckan" slut, skönt! den innebär att jag jobbar varje dag utom ons-tors. Nästa vecka jobbar jag bara ons-tors. Om inte annat dyker upp förstås. Imorgon är jag iallafall ledig. Funderar på om jag ska få nån rätsida på lägenheten kanske. Det är en cirkus i alla skåp och garderober, eftersom vi under flytten bara slängde in grejer där.
och om jag kanske skulle skruva upp stora spegeln i badrummet. Vi har just nu ett fult gammalt badrumsskåp ovanför handfatet. Vi ska endast ha en stor spegel ovanför och en hylla.
Och fyfan vad jag är fattig just nu. Vill ha lööön. äger kanske 50 spänn eller nått, men det ska väl räcka i fem dagar får jag hoppas:P
Tänk om det hade varit lika lätt att renovera på riktigt som i the sims, vad skönt det hade varit:)
Men morgondagens to-do-list får bli:
  • Fixa i garderoberna och skåpen
  • Skruva upp spegel + hylla i badrummet
  • Borra upp en hallampa (fast det får Rickis göra eftersom jag är livrädd för slagborrmaskiner)
  • Långpromenad (borde jag kunna klämma in också, har varit lat för länge nu)
Bjuder på en bild från i höstas, tyckte himlen vad så himla fin. Men lyckades inte riktigt fånga det på bild tycker jag.

Kommentarer

Det är alltid så svårt att få till det som det ser ut i verkligheten, på bilder. Men tycker den var fin ändå :)

2012-01-23 10:50:23

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu