Torsdag

2012-02-16 18:32:34 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Vilken dag!
Har tvättat en massa tvätt. Sen kom killarna och levererade våran nya soffa! :D Love it. Det blev hur mycket skräp som helst av emballaget. haha. Sen fick jag pussla ihop soffan, och den gjorde sig väldigt bra i vårat vardagsrum. Och det bästa av allt var att leveransgubbarna tog med sig våran gamla soffa! Fyfan, den hade verkligen gjort sitt..
Sedan storstädade jag lägenheten. Damma, dammsuga och torka golv.. Det var verkligen skitigt här..:P
Efter städningen så åkte jag till citygross och handlade. Nu har jag precis gjort kålpudding:D namnamnam.
Full rulle idag med andra ord.
Lillemor provlåg i soffan och godkände den:
En hel bild av soffan. Vi ska köpa ett litet vitt runt soffbord och en annan större matta till också.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu