tavla

2012-02-28 23:29:44 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Har haft besök från mitt gamla jobb i avesta idag. Två av mina gamla jobbarkompisar och min brukare kom och hälsade på! Mycket roligt att ses igen, och visa hur jag bor, även om vi inte kommit i ordning till 100% än :) Känns som att det var evigheter sedan jag flyttade. Jag bjöd på smörgåstårta och wiernerbröd, mums! :D
Letade tyg att klä min tavelram i här om dagen. Hittade ett tjusigt tyg på åhléns. Rusade hem och häftade dit det med häftpistolen:D Den satt som en smäck över soffan. Billigt och enkelt sätt att göra stor fin tavla:)

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu