Störiga reklamer

2012-02-17 12:44:39 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Usch vad jag hatar reklamer på tv... Spceiellt när de är dåligt gjorda och sådär tv-shopsaktiga. Guldkit-reklamen retar gallfeber på mig, för att nämna en. På grund av deras dåliga reklam skulle jag aldrig sälja mitt guld till dem. Jag måste byta kanal så fort jag ser reklamen på tv. Usch!
Lika VitaePro-reklamerna. Jag HATAR den där musikslingan de har i bakgrunden.
Nej, jag tycker det skulle bli lite mer humor i reklamerna. Då går det faktiskt att titta på dom:D Icareklamerna till exempel:D Superroliga. Eller adressändring.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu