skitdag

2011-03-10 14:05:20 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag verkar jag ha en såndär dag då man inte borde ha klivit upp över huvud taget..
Började dagen med att konstatera att jag blivit döförkyld:( Näsan rinner och jag nyser hela tiden..
Lillemor blivit dålig i magen igen (hon har varit bra i flera dagar) i protest så kissar Signe i sängen, kattjävel..
Hade bokat tvättid till klockan sex imorse, så jag raffsade ihop duntäckena, påslakan, lakan, örngott och kuddar.. pjuuh. Neeer o tvätta.. vips så hade jag hur mycket tvätt som helst.
Medan tvättmaskinerna gick så tänkte jag diska undan berget med disk. TJOFF så har jag ner en stor kopp kaffe rakt på vita mattan i köket. Mera tvätt...
Som tur var var tvättiden efter mig ledig, så jag fick ta den också. Nu är klockan två och jag är fortfarande inte klar. Duntäckena tar ju år att tumla torra. Går nått mer fel idag så går jag in i väggen.



Våran skabbiga tvättstuga.



Kaffefläck



... och justja, jag har fått eksem på händerna också..

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu