smågodiiis

2011-01-20 20:10:32 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Var till hedemora assistans idag.. typiskt mig att inte åka iväg i tid. Trodde jag skulle bli sen så jag körde i 120km/h. haha, men jag kom tio minuter tidigt..
Nu ska jag jobba varje onsdag och vara förstavikarie, det är ju schysst:) Iallafall garanterad 40 timmar i månaden. Ska söka timvik på flera ställen ock så, är trött på att vara pank:(
Denna helg blir tuff.. två långpass:O 7.15 - 21.30 lör-sön. Fast på lördagen kommer det bli övertid, för vi ska på länsdans och det kan hålla på ett tag.

Blev så jävla sugen på smågodis idag! Var så sjukt längesen jag åt de..
Nu ska jag ta en dusch!



Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu