Ny design

2011-01-20 00:41:02 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


har snabbfixat en ny design, den gamla såg så mörk o murrig ut tyckte jag! haha. äh, detta får duga tills vidare..
Fast jag vill  ha nå fina kort i headern, men alla kort ligger på externa hårddisken och den orkar jag inte ta fram..

Nu ska jag gå och lägga mig. Ska till Hass (ett assistansbolag) på möte om fortsatt vikariejobb hos min brukare jag har nu. Är nästan lite nervös.. Kommer köra fel/köra av vägen/köra vilse... Det ligger i hedemora och jag hittar fan inte ett dugg där.
Men nu blir det natti natti!

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu