:)

2011-01-05 22:16:19 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Sorry för dålig uppdatering. Det har varit mycket med jul, nyår och såntdär.
Har setat i fyra timmar och fyllt i att jag är arbetslös på arbetsförmedlingens hemsida, sinnes att det ska ta sån lång tid att fylla i alla jävla uppgifter.. Vilka skolor man gått i, utbildningar, meriter, tidigare erfarenhet o jobb. åååh, har sån huvudvärk. Vill bara ha ett jobb nu, och jag ska se till att jag ska få ett också..

Nu ska jag boka flygbiljetter till skåne:) Vi ska fira Rickis födelsedag därnere:)

Puss å hej

Kommentarer

haha, ja jag håller med dig! Galet svårt att få tillbaka den när man är så van också ;)



Åh, tack så mycket :D

2011-01-10 11:26:06

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu