Blodgivare

2011-01-19 22:12:39 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Var och lämnade blod idag.. Förra gången så höll jag på att svimma vid utgången efter blodtappningen, jag orkade inte äta nån smörgås efteråt för det va så tidigt på morronen. Dumma mej. Idag fick jag en tid på eftermiddan, så denna gång smällde jag i mig lunch innan jag åkte dit, tog dessutom med mig en banan och åt smörgås + festis efteråt. ÄNDÅ höll jag på att svimma efteråt. Personalen satte mig i en sån stol och höjde benen och sänkte huvudet. Jag måste ha sett sjukt blek ut, tappade hörseln, svettades och fick synbortfall. Jävla äckligt det är. Men men, jag tänker inte sluta ge blod för det! Blod behövs alltid, en dag kanske jag behöver.

Fick en sån här fin kopp från rörstrand. Sjukt fina tycker jag att de är! Ska börja samla på dom. Det finns även djupa skålar och fat. Samla samla.
Och om jag skulle värva nån att ge blod så får jag välja en extragåva:D Så alla som läser detta, åk o ge blod, osså säger ni att ni blivit värvade av Hanna Hedin.



Det här vaniljteet är sjukt gott!

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu