vaniljte

2011-02-15 20:59:30 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Sitter och dricker vanilj-te. Mitt favvo-te numera:D Äter rostad macka med ost på.. nomnomon
Helt slut i huvudet:( Var på arbetsförmedlingen idag o skrev in mig.. Vill ha ett jobb nu! Och lägenhet i en annan stad!:P
Efter AF så åkte jag hem till mamma o målade andra lagret på stolarna.. Nu är de klara. Två stolar o ett bord kvar nudå:P
Ska sätta mig o läsa igenom papperna jag fick från arbetsförmedlingen nu, sen duscha och sen sova.. Jobb i morrn:)

Färgade ögonbrynen igår. För mörka som vanligt.



//Mosig i skallen

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu