Hallå

2011-02-04 14:22:03 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Var ett tag sen jag skrev.. Vi var i skåne i helgen och hade jätteskoj:) Åt fondue för första gången i mitt liv till jag nästan sprack. Drack en meter öl;D Elva glas på en meter lång bricka med typ fyra sorters öl i. Det var göttans.
Meen. På flyget hem känner jag mig illamående. Jag trodde det var åksjuka. Men det var MAGSJUKA:( När vi kommer hem rusar jag in på toa och blir kvar där hela natten.. usch.. Men nu är det bättre iaf:)

Sov jättelänge idag, ska jobba natt i natt, så det var lika bra de:) Men jag börjari nte förrän 22:) Så jag hinner med en del innan. Ska åka ner till bemanningen och lämna min tidrapport så jag får lön:) Sen ska jag handla mat. Ikväll ska jag laga nötsteeek! namnamnam.

Vad jag ska göra med fågelboet till hår idag vet jag inte.. blää. Behöver verkligen klippa mig, men tyvärr svider det för hårt i plånboken:(



Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu