Ett steg framåt i stolprojektet

2011-02-13 23:54:14 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Igår så var jag o Rickis o bowla med Ida och hennes Tomas. Det var askul och jag kom tvåa i andra omgången;D TVÅ hela strikes. yehoo.
Sen kom de över till oss på kvällen, vi drack och hade askul:)

Idag var jag inte så sliten som jag trodde jag skulle vara, SKÖNT!
Jag orkade till och med åka till min "verkstad" hos mamma och grunda två stolar:) Hade tyvärr ingen kamera med mig, men jag tog ett kasst kort med mobilen:)



Asså, de är bara grundade, imorron ska jag köra med vanlig färg:) wie. vill ha allihopa klara nu! Bort med furu! ;P

Ska även till arbetsförmedlingen imorron... Hoppas de har nå tips på hur man på bästa möjliga sätt tar sig ifrån denna stad:P För bort ska vi:) Känns som att vi lär göra något drastiskt, annars kommer vi aldirg härifrån. Känns liksom inte som att det finns någon framtid för mig här, inte just nu iaf.
Nå heltidsjobb lyckas jag ju inte finna. Så varför stanna?


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu