Sommardäck på bileeen

2011-04-14 19:07:56 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Blev inge jobb idag och det känns skönt. Låg o tryna i sängen extra länge <3 Åkte och hämtade nya sommardäcken till bilen på eftermiddagen. Sen åkte jag till pappa o Bitte. Bitte hjälpte mig att sätta på däcken på bilen. Ett däck satt som fan. Det skulle pappa hjälpa till med att få loss när han kom hem. Jag fick låna deras caddy sålänge, och den är det automat på. Jag har aldrig kört automat nångång. Liiiteovant:P
Har tvättat sen jag kom hem och nu hänger tvätten på tork. Blev sjukt trött nu när jag satte mig.. Blir nudlar till kvällsmat bara..
Får se om jag orkar städa idga eller om jag tar de imorron kanske, för jag börjar inte jobba förrän på kvällen:)

Kommentarer

Men det ska ju vaaaaara sååååå! Hahahhaha :P Duktig ni är som bytt däck, giiirlpooower! Sen att ett satt hårt är ju sånt som händer :P

2011-04-14 19:12:40

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu