Vad har hänt sen i Maj?

2010-10-24 21:46:55 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Jaha, och vad har hänt sen sist då? Har inte bloggat sen i maj såg jag.
Det blev lite stressigt i våras, så jag hann nog inte blogga. Var ner till skåne på begravning, hade möhippa för syrran, var toastmadame på syrrans bröllop, ner till skåne igen på en liten minisemester och sen har jag mest jobbat i sommar. Lyckades spara ihop 19 000 spänn till skattesmällen Rickis fick.. osså köpte jag denna dator:) yeeey. Har tyvärr inga bilder från i somras på den som jag kan visa.

Nu har jag iallafall börjat min praktik på trean medicinavdelningen på lasarettet. Tycker jag ser ganska proffsig ut i de där vita kläderna man har på sig, har till och med fått ett pennfack att ha i bröstfickan med pennor i:) haha. Jag lär mig massor varje dag och det är jättekul att få prova på allt man läst om i skolan i praktiken.
Dessutom är det skönt att ha nått att göra om dagarna, för då går veckan fortare och dte blir snabbare helg. På helgen kommer Rickis hem från jobbet i stockholm. Jävlar var trökigt det är att han inte är hemma i veckorna.
Tur man har katterna iaf:


Morrongos med Bacoooon <3

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu