Nytt inlägg

2010-11-01 12:17:51 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Jaha, nu har man kommit igång med dagen någorlunda... Har duschat, ätit våffelfrulle och druckit kaffe.
Ska man orka ta itu med skoluppgifterna då?
Tycker det är förjävligt att vi får inlämningsuppgifter samtidigt som vi praktiserar heltid.. Och det är inga små uppgifter heller.. Men det är väl bara att göra det och lämna in o se glad ut, är ju snart klar med skolan så. Till jul är jag färdig undersköterska, weho.
Då hoppas jag på jobb, så man kan tjäna lite pengar och sedan ta sig ifrån den här stan. Är riktigt pepp på att flytta nu alltså och jag tror inte jag nånsin kommer att flytta tillbaka:)
Har förresten lärt mig att ta blodprov på praktiken nu, det är jättekul:) Har bara misslyckats en enda gång med det, så helt kass lär jag ju inte vara:)

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu