Julpynt

2010-11-25 14:53:16 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Tänkte försöka mig på att julpynta denna jul. Första gången sen jag flyttade hemifrån som jag julpyntat. Försöker hitta fint julpynt och fina gardiner, men lyckas bara hitta fåniga tomtar/änglar och tantiga rutiga gardiner, tycker inte heller om den där julröda färgen.. Så det blir ju lätt för mig att pynta när det bara finns fåniga tomtar, tantrutor och julröda grejer. Lyckades inte hitta några fina gardiner (det lär bli ett projekt i sig), men jag hittade lite fina julsaker i min smak:




Här nedan kommer ett kollage av julpynt jag INTE vill ha i min lägenhet. (vilket är typ alla affärers hela julsortiment):



Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu