Erkänner

2010-11-02 21:58:54 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Jaa, att vara ifrån facebook gick ju sådär, måste jag erkänna.. Har varit inne på facebook fem-sex gånger sen inlägget jag skrev.. Jag måste ha professionell hjälp;P

Är även beroende av nässpray igen för sjuttioelfte gången tänkte jag passa på att erkänna medan jag ändå är i gasen. Varendaste gång jag blir förkyld och använder nässpray blir jag beroende. Nu har jag storshoppat på apoteket; kortisonnässpray, näsolja och olbas inhalator. Nu får det vara slut på eländet.

Nåt mer jag ska passa på att erkänna att jag är beroende av?

Lypsyl, läppglans, kaffe, socker, teve, hudlotion... mm mm mm.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu