Wii Your Shape-kärringen

2010-03-01 16:34:36 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Får damp på kärringen i mitt tevespel.
Det är alltså ett kärring-gympa-spel typ. Man ska ha gympa med en instruktör och man ska följa hennes rörelser.
Så fort man gör det minsta fel eller tappar takten vräker kärringen ur sig:
"Don't forget your aaarms!"
"Try following my movements!"
Ååååh, får fan damp på henne, hon klagar ju bara på en! haha. Fast jag gör exakt som henne.
Ytterst sällan säger hon nå snällt som "That's the way to go!"
Det är liksom tacken för man står och ser löjlig ut framför teven.

Tänk om grannarna skulle se asså. Se mig stå och hoppa framför teven. haha. Osså måste jag gympa på ryamattan också, annars dunsar det så förbannat i golvet och då undrar väl grannarna här i huset vafan jag håller på med:P haha. Ryamattan glider som fan och det gör det skitsvårt att röra sig normalt.
Kom på mig själv nyss med att vråla "JÄVLA KUK-INSTRUKTÖÖÖÖÖR" till teven.

Titta vad bra och fint det ser ut på bilden:
Bara för att ni är så jävla perfektaaa! haha. Är inte bitter


Kommentarer

Haha! Låter ju jättekul! Jag kanske skulle ha ett sånt spel som Egoina och jag kan hålla på med varje söndag.

2010-03-02 18:22:17

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu