skitdag

2010-01-26 10:42:27 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Fint. Jag skulle beställa biljetter till acdc på stadion och biljetterna släpptes 10.00.
Jag gick in prick klockan 10 och valde två sittplatsbiljetter på långsidan. Då kommer bilden nedanför upp. Och sen blev det avbrutet. "ett fel inträffade...blabla". Jag gjorde om samma procedur men samma skit hände.  Efter en kvart tog sittplatserna slut. Jag bokade ståbiljetter istället men.. "ett fel inträffade...". Jävla skit:( Efter tjugo minuter var ståplatserna slut också. Inte värt att se dom med kassa platser, jag har ju sett dom förut. Men lagom sur e jag. Efter en halvtimme var allt slutsålt. helt sjukt.
Osså missade jag tvättiden imorse också:( Klockjäveln ringde ju inte. Så när jag sprang ner vid åtta hade någon börjat tvätta. Man får sno någon annars tvättid om det gått två timmar och personen inte dykt upp. Blää.
Jag går fan och lägger mig igen


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu