Pengaslösare

2009-10-23 12:24:27 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


haha. Jag är en sån jävla pengaslösare. Ska försöka hushålla med pengarna denna månad.

Förra månaden fick jag en jävligt bra lön. och det första jag tänkte var:
"åååh, nu ska jag sätta sprätt på skiten!"
Jag såg mig själv gå runt i massor av affärer och köpa allt jag ser, utan att ens kolla på prislappen som värsta brat-barnet.
Sen sa till Rickis hur mycker jag hade fått i lön. Det första han sa:
"åh, vad bra. Då kan du ju spara massor denna månad"
Men blä liksom. Mood killer. Hur roligt är det då?

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu