Nässpraysrehab?

2009-10-21 13:02:40 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag har varit beroende av nässpray i ett halvår. Det är hemskt. Nu ska jag sluta med det. Det är lättare sagt än gjort. Springer och snorar och snörvlar. Värst är det på nätterna. Man kan inte andas genom näsan och då lär man andas genom munnen och det är det värsta jag vet. Man blir så jäävla torr.

Var beroende när jag var liten också, men då åkte vi till doktorn och fick nå piller och specialnässpray som inte hjälpte. Mååh, det här är skitjobbigt. haha.
Man kanske skulle ta o testa en sån där nässköljare? Får man inte kallsup av dom?
haha.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu