Kvällens pensionärsgnabb

2009-10-20 22:37:02 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Dricker chailatte:) nomnomnom.

haha. Kvällens pensionärsgnabb:
Jag och Rickis kollade precis på desperate housewives (tvingar honom varje tisdag, nu har han till och med börjat gilla det). aja iallafall så vare slut. Och prick klockan tio varje kväll ska teven stängas av enligt honom "kan inte sova annars för flimmret från teven". Sagt och gjort *klick* Och det blir lika livat varje gång. Jag slår på teven, han stänger av. På, av.
haha
vafaan asså, jag får stå ut med hans jävla snark varje natt, då kan väl han få stå ut med mitt teve-tittande? Om det så ska krävas sovmask och öronproppar!


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu