En femtiolapp för mycket

2009-10-20 23:49:29 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Historien om Rickis sexiga plastbadtofflor:
Vi var i Borlänge och skulle handla kläder och skor. Rickis skulle ha ett par nya dojjor. Vi sprang runt i alla skoaffärer där. Men det var inga skor som dög. för dyra, för trånga, för bögiga, fel färg bla bla
Vi kom till skohuset och jag tog fram massor med snygga skor men inga passade.
Jag tog fram dessa "ursnygga" badtofflor på skämt. Han lyste upp i hela ansiktet och tog på sig dom. Jag garvade som fan när han hade dom på sig i tron om att han fattade skämtet, men garvet försvann snabbt när han sa:
"SKIITBRA! Mina gamla teamsportia-badtofflor är ju trasiga! Dessa måste jag haa!"

WTF liksom? Det var ju ett skämt. Men nej, han skulle ha dom. En femtiolapp tror jag han fick ge för dom. En femtiolapp för mycket. Varför skulle jag försöka vara rolig och ta fram dom i affärn?
Tror till och med att han har vistats utomhus i dom där förbannade tofflorna. Men för det mesta har han dom ute på balkongen när han röker.
Jag ska slänga dom i smyg, precis som jag gjorde med hans utslitna, vita favoritjoggingbyxor från 90-talet.




Kommentarer
Mjölin

HAHAHAHAHAHHAHAHHA! HAHAHAHAHAHAHHAHHAHAHHA JAG DÖR! HAHAHAHAHHAH HAAAAAAAAAAHAHHAHAH! HAHHAHAHAHHAAHAHHA!!!!

2009-10-21 00:47:27

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu