Plugg

2009-11-01 15:43:41 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Som vanligt är jag dum nog och väntar med allting till sista sekund. Har ett arbete tills i morron som jag måste göra klart. Försöker plugga men jag är så grymt okoncentrerad och det känns som jag har bomull i hjärnan bara:/
Hittar på saker som borde göras i stället. Tända alla lampor i fönstret sen gå och skriva några ord på arbetet. Göra kaffe sen gå och skriva lite mer ord på erbetet. Dammsuga och nu sitter jag här igen. haha. Detta kommer inte bli nå vidare.
Nu ska jag göra klart skiten!

Kommentarer

låter tungt:(

2009-11-02 09:23:47

Hoppas du är igång nu då! :D

2009-11-05 16:07:29

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu