Helgen

2009-11-08 21:54:02 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Fyfarao vad skönt. Skrev precis klart sista uppgiften till kursen vård- och omsårgsarbete. Fyra sidor blev det. Galet mycke. Imorron ska vi börja med Medicinsk grundkurs. Det ska bli görkul. Men svårt.



Igår var vi till syrran och firade henne och Marino. Jag hade köpt ett skitfint silvrigt inslagningspapper med matchande snören och rosett som jags kulle ha runt paketet. När jag kom hem och skulle slå in pakethelvetet så visade det sig att det fina presentpappret inte alls var silvrigt utan genomskinligt! Typ bokplast. Det hade sett silvergrått ut när det var lindat på rullen. Fyfan! Då fick det bli aluminiumfolie som vanligt. haha.
Det blir alltid aluminiumfolie eller julpapper. hahaha.
Rickis orkade inte följa med till kalaset så när jag kom hem hade vi myskväll. Klockan kvart i nio låg han och snarkade i soffan. Sanslöst! haha.
Jag blev rastlös och klättrade på väggarna. Spelade Prince of Persia på ps3.
Sen drog jag till Ida och hade med mig en flaska vin.
Det var bara det att vinet smakade gammalt och jäst. Spydde nästan av första klunken. Som tur var hade jag lämnat kvar en flaska bols blue där sen sist. Vi gjorde  drinkar med bols blue, cointreau och sprite.
Sen blev det parteey.
Så idag har jag varit bakis och sliten.

När jag piggnat till på eftermiddan så kändes det som jag skulle få urinvägsinfektion... igen.
Skickade iväg Rickis till hemköp för att köpa tranbärsjuice. Har druckit nästan två liter nu. haha. Nu ere bra igen.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu