Gardineer

2009-05-13 14:54:48 / 3 kommentarer kommentera inlägget?..


Det bästa jag vet är att köpa nya gardiner och byta här hemma. Tyvärr har jag inte så många. Därför är det nått jag också önskar mig i födelsedags present.
Så här har ni fler presenttips;D


Dom här finns på jotex 159 spänn. Snyggt med vita enkla.


Dom där vettesjutton om jag kan ha hemma, jag har ju sånna där skenor i taket, men det lär funka ändå på nå vis. Har blivit helt galen i körsbärsblomsmönster:) Kostar också 159 spänn på jotex. Man kan köpa tyget på metervara och sy egna gardiner också, kanske bättre att göra så? åååh, vad jag vill ha dom.


Här har vi också metervara som man kan göra gardiner av, jag skulle vilja ha den i rost eller guld till sovrummet, för där har vi bara ett par gardiner som passar:( och guld hade passat kanon därinne. Kostar 99 spänn för fem meter från jotex.

Kommentarer

haha men gillar du inte att träna kan du inte fettsuga dig för träna måste man som fan efter

2009-05-13 21:08:27
Krockobil

jag har aldrig fattat de där med gardiner.

2009-05-15 18:41:23

åååh haha :D 1 till med grön blogg !! Yeaaah !!!

2009-05-17 18:41:35

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu