matvaration

2009-03-26 16:12:48 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


höhö, nu när Rickis börjat den där svetskursen och inte är hemma längre så har jag fått uppgiften med middagen. Höhö.

Måndag: Faluorv med makaroner
Tisdag: Köttbullar med potatis.
Onsdag: Korvstroganoff och ris.
Torsdag: Köttbullar och makaroner.
Fredag: Korvgryta.
Lördag: Får Rickis laga mat.
Söndag: Rickis lagar mat.

Hahahha, varationer där alltså. hahaha. Kan fan inte laga mat. Har ingen fantasi iallafall. Och vet ni vad jag tagit fram ur frysen idag?! FALUKORV! hahaha. Rickis kommer spy när han kommer hem. haha. Men idag tänkte jag lyxa till det och göra den i ugnen med ost och senap på. HAHA.

Kommentarer
Anonym

Strimlat fläskkött med 210px/cfkantarell.jpg" rel="nofollow">http://www.milko.se/upload/Produkter/gradde/ProduktBild210px/cfkantarell.jpg . Stek köttet på 4, vrid ner spisen till 2, tillsätt crémen, låt puttra ca 3 min, och rör om under tiden. Till detta passar ris ypperligt bra.

2009-03-26 22:27:12

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu