23 mars

2009-03-23 13:02:32 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


höhö, inatt drömde jag att jag flydde ifrån polisen med två tjejer jag inte kände! haha. Tror det var nått med pengar som vi var efterlysta för. Jag hade mörkbrunt hår då också:S Vi bodde i en bastu i en turkförort i stockholm! hahaa. Sen såg vi oss själva på tv4:as nyheter. haha. Det slutade såklat att vi åkte fast. Då vaknade jag:P haha. konstigt med drömmar alltså.

Ska ta och gå till mamma och måla på hyllan:) Det är mitt nya tidsfördriv. Vi köpte en gammal ful hylla på loppis och nu ska jag måla den. Vit ska den bli med mönster på ovansidan. Sen ska det i med snygga korgar.
Sådär såg den ut från början:

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu