Bok

2009-06-25 20:45:44 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag fattar fan inte när folk säger att det är avslappnande att läsa och att de gör det innan de ska sova. My ass! haha. Började läsa en ny bok för ett tag sen. Började läsa kanske nio och läste till två på natten. haha. Sen läste jag ut boken dagen efter. En hel bok på två dagar alltså. Galet! Men jag blir så jävla inne i böckerna att jag bara måste läsa vidare, kan liksom inte sluta. Och denna bok jag läste var en av de hemskaste och äckligaste jag läst. Trasig heter den av Shy Keenan. Handlar om henne själv när hon blev sexuellt utnyttjad udner hela sin barndom av sin egen styvfar. USCH. Blev mest frustrerad över att ingen trodde henne när hon väl skulle försöka berätta för polis, socialen och folk. Hemsk bok, men bra. läs den.

Kommentarer
Rickard

Läs även "Traci Lords - Nattens barn", den var rätt bra.

2009-06-30 13:25:01
Hanna

Har läst den. Den är bra, men lite långtråkig ibland. Då tyckte jag "att älska en porrstjärna" var bättre. Hände lite mer där.

2009-06-30 13:28:21

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu