trött

2009-01-06 08:15:16 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


ska snart vara personlig assistent. Ska ha introduktion för dagpasset.Zzzz.. är vråltrött. slutar fem. onsdag - torsdag 8-17..
jag vill sovaaa:P Behöver fan vara ledig:P
I helgen ska jag leka med Ida, och Malin kommer ju hem då osså. Fast hon ville ut tydligen. Har varken pengar eller lust.
Hade varit mysigare med filmkväll eller nått:)
Och fan att jag inte kan dricka kaffe på morronen alltså. Behöver det verkligen. Men då blir man ju fast inne på toa hela jävla dan. :( Pissmage.
Ska dricka upp mitt te och kila iväg och jobba nu. Osså ligger Rickard därinne i sovrummet i en varm säng och snarkar. Fusk..

haha, räknade alla våra småmynt som vi slänger ner i spargrisen. typ 3100 hade vi. galet.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu