inte direkt en supermorron

2009-01-05 11:48:33 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Tänkte igår att "imorgon börjar jag tidigt så jag blir klar nån jävla gång, tänkte åka härifrån vid sju-åtta" Sov skitdåligt inatt och i morse sov jag till tio.. Sen upptäcker jag att jag är skitdålig i magen och sen tog jag en tablett och måste vänta ytterligare nån timme innan jag kan åka iväg... Tur att jag inte har såå mycet att göra idag.. men ändå, så typiskt. Inte direkt en supermorron. Hade skitsvårt att sova inatt, låg och tänkte på konstiga saker.
Hoppas hoppas hoppas jag kommer in på utbildningen, vill fan inte städa mer.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu