höhö

2009-01-20 15:11:31 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


haha, jag har kommit på en fobi jag har. Att andas in nån annans utandning. Alltså när man andas in det nån annan andats ut. HAHA. Det är det äckligaste som finns. Som typ när jag o rickis ligger i sängen typ, så andas han ut och jag andas in. USCH. HAHA. så måste jag andas in när han andas in, för annars så andas jag in hans utandning. Nån som fattar? Jag vet, jag är störd. hahaha.

Jobba ikväll då. Rätt soft att vara personlig assistent:) Bättre än städa. Har bokat tid på ungdomsmottagningen nu också, måste ha nyss recept för p-piller. tycker det är drygt att behöva boka tid varenda gång när man bara ska ha recept. Ska ringa bemanningen och skaffa sånt lösenord och användarnamn till det här poolen också. Kanske man kan vara på nybyvägen lite mer.

Kommentarer

haha det tycker jag också är skitäckligt! :P

sen om man andas in med munnen mycket så måste jag blåsa ut extra mycket så det inte finns smuts kvar i halsen! tycker det är skitäckligt när jag tänker på det :S

2009-01-25 12:30:06

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu