..

2009-01-05 11:54:15 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Igår kände jag mig sugen på att rita. Men jag kan fan inte rita längre. Vet aldrig vad jag ska rita osså blir det aldrig som man tänkt sig. åååh, jag vill handla. Jag vill ha en ny lägenhet, en bil, massor med kläder och smink, en till katt och jag vill bo utomlands. Vill inte vara kvar i det här jävla skitlandet.
Jag vill ha en egen ö nånstans där det är varmt (och inte finns hajar och sånt), där vill jag bo med Rickis och ett par ungar. Hade varit kanon det. Fixa det åt mig tack?:D

Kommentarer
Sophia

Fixa barn får du allt göra själv!

2009-01-05 13:22:24

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu