är dålig på rubriker

2009-02-27 15:43:03 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag har alltid så jävla svårt att ta tag i saker och ting. Jämt. Ett litet telefonsamtal kan ta mig en vecka att utföra.
Nu har det tagit en vecka att ringa till folk och be om arbetsintyg till ansökan till utbildningen och mattekursen. Nu ska jag kopiera betyg och få hem de dära arbetsintygen så jag kan kopiera dom med. Sen får jag skicka iväg dom.

Och jag har sagt hur lägne som helst att jag ska börja ut o gå eller träna, men det blir aldrig nånting av. Kanske tränar nån dag och sen rinner det ut i sanden. Men nu jävlar har jag skrivit upp i min kalender att jag ska ut och gå varannan dag. Spelar ingen roll om jag får göra det själv, eller hur långt jag går. bara jag gör det.
Här ska rasas i vikt tills jag drar till Thailand så man törs gå på stranden utan långärmat. haha.
Ska sluta med godis i veckan också. och äta mer rätt. Fast jag äter rätt så rätt nu ändå. Men mindre portioner och mjölk eller vatten till maten.
Köpte pinjenötter som snask till ikväll. Gott;D

Kommentarer

jag var tvungen att sluta med balsammetoden när jag satte i löshår, men det går bra för dig? vad använder du för balsam?

2009-03-02 19:15:15

ja lockar rockar ju ibland ;)

2009-03-05 15:53:08

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu