Vill-ha-lista

2009-04-29 01:03:20 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Mjaa, min tjugoårsdag närmar sig. Typ tre månader kvar, har massor av saker jag vill ha;D
Bara o köpa;D haha.


* Denna snygga vas MÅSTE jag ha. 595 spänn, billigt och bra. Finns att köpa här:
http://www.roligaprylar.se/3-Guns-Vase.html


* Skullcandyhörlurar har jag velat ha länge också. Grymt snygga. 699 och 499 spänn kostar de. Finns på netonnet.


*oilily -väska skulle jag inte heller tacka nej till. Denna är grymt snygg.


*skitsnygg klocka för 199 spänn på bluebox


* En sån vore inte helt fel heller. 939 spänn på bluebox


*gosesmörgåsar från bluebox <3


* Ögonfransnäring, Lip Injection och Ögonskugga i färgerna Hally's, Herkules och  Shiny Space


* En vattenkokare behöver jag faktiskt



Kommentarer
Cizzi

De där knivstället har andreas kusin. de e' sååå snyggt! ^^

2009-05-02 20:12:23

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu