haha! ...

2008-10-21 03:04:44 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


haha!
Jag ska nog börja blogga igen, nu har jag setat i flera timmar och fixat designen o skit. Nu får det vara sådär. haha. Hoppas jag kommer blogga mer nurå, annars var dessa timmar fan inte värt ett skit.
kommer säkert ändra massa sen. Men grönt är fint.

Jag kan inte sova. Jag har så sjukt lätt för att vända på dygnet alltså. Hur drygt som helst.
Rickis ligger inne i sovrummet och snarkar och sover skitbra .Dumma han. MEN. Tänka sig, jag ska kliva upp halv sju imorron och sällskapa med Rickis förbi hans jobb och sen gå ut o gå en sväng. Då blir man ju pigg (hoppas jag). så ska vi se att jag kommer vara lite trött på kvällen sen. Sen ska jag träffa Lillmalin imorron tror jag:)
haha, har en skitgammal bild på henne och mig som jag hittade på en skiva nånstans:Sjukt gammal bild på mig och Lillmalin:P


OCH jag har blivit beroende av sims igen. haha. skitkul att man kan ha lägenheter nu ju.

Sen har jag kommit på att min favoritfärg är gräsgrönt, riktigt sådär världens-perfektaste-gräsmatta-grön. Älskar't.

Jag har lärt mig att äta salami, fast bara på knäckebröd och i jättetunna skivor änsålänge.

och till sist så ska jag tillägga att varm choklad med vispgrädde är underskattat!

Tack för mig!
                                  Puss sålänge!

Kommentarer
Mjölin

Salamipuss!

2008-10-21 03:12:17
Malin

hahaha, den minns jag! Men fyy så man gåg ut då :D

2008-10-21 11:40:04

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu