Pepparkakisar

2008-10-28 22:49:58 / 3 kommentarer kommentera inlägget?..


FYFARAO VAD GOTT DET ÄR.
Var på hemköp och handlade tröstgrejer till Rickis för han inte fick jobb. Han fick en slitz-tidning, som jag förövrigt ska läsa sen, för den är braa. Sötlakrits och marabou. Han blev glaad:) Fast mer än halva maraboun åt jag upp. haha.
Så handlade jag pepparkakor också. namnam. Hittade ingen julmust så jag köpte cola istället. PÅ COOP HAR DOM MINNSAN JULMUST!
Upp och jobba klockan halv nio imorron då. Flyttstäd ska vi göra.
Borde sova nu, men trött e jag icke. Kommer bara ligga vaken och stirra i taket som vanligt och tänka på konstiga saker.
Sen är jag trött imorron. hmm. Äh, bra att jag får jobba iallafall, för cash är ju alltid bra o ha. Vilket jävla skitjobb det än är.

Kommer du ihåg det där? måste ha varit för typ ett år sen? Måååh, våra små fotoresor<3


Och våra dojjor, det där måste ha varit i våras, precis när det blivit så varmt så man kan sitta ute. Jag vill gå i skolan igen.

Allt var så kul. Och nu har man hamnat i tråkiga, trista, gråa vuxenvärlden.
För helvete liksom, jag har blivit bra på att laga mat, kan betala räkningar, förresten så kan jag göra en lista över alla vuxensaker jag gör:
*  kan medelsvåra korsord i Allers och Hemmets Journal
*  köper inredningstidningar som hus & hem, Plaza Interiör och krysstidningar
*  Skriver handlingslistor när jag handlar
*  Stickar
*  Sparar en del av lönen i ett konto som jag har döpt till "spargrisen"

Jaa, du ser ju. Det är skrämmande.
Jag vill vara barn, bara ett litet tag till:(

Kommentarer
Syster

=) Du är väl bra go du Myssli, tänk på att du ALLTID kommer att vara lillasyster iaf =) Jag kan sakna dig utav bara helvete ibland, din humor, Haha, våra fina små berättelser som är helt sanslöst sjuka och som ingen annan än vi och Ida förstår humorn i!! =) Förresten, har en grej här som jag bara måste visa dig: du kommer skratta arslet av dig för det gjorde jag! Puss

2008-10-29 20:35:02

aaaaaw jag saknar också den tiden. jag vill inte bli vuxen :(

2008-10-30 15:11:58
liiiinddaaaa

Men julmusten står bakom städgrejerna & kattmaten på Hemköp :D

2008-10-30 15:23:16

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu