Lala

2008-10-22 17:57:52 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag har jag varit på stan med Lillmalin. Sen fikade vi på Jeem's.
sötunge
Filip, hur söt som helst.
:)
Lillmalin

Måååh, jag vill också ha barn. Hur sött som helst. Ska fan sluta med p-piller i smyg. haha.
"ööh, Rickis, jag är med barn. Jag vill inte göra abort."
Köpa små kläder och små leksakeer. Mååh. Pussas med bebisen:D Vill haaa:D
Domino skulle han heta<3

Har köpt mössa o vantar nu, skitgosigt:D Har inte haft mössa sen jag var liten:P

Jag vill bo i hus också. med stor trädgård, osså vara hemmafru. Bara baka, fixa i trädgårn och dona. Skitmysigt. mååh.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu