"Jag ska aldrig mera dricka sprit"

2008-10-26 21:27:53 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Nu har jag sagt det igen. HAHA. Men vafan, jag har legat hela dan och varit hur dålig som helst. Det är knappt värt det alltså.
Blir alltid så jävla bakis. FAST jag drack såndär Fernet-shot som man inte ska bli bakis av. Det funkar inte på mig:P
Men vi hade kul ändå. Och vi åt världens godaste mat, Fläskfilé med gorgonzolasås och broccoli. ÅÅH, ska äta det varje daag.

Hoppas jag är ledig imorron, fast jag behöver alla pengar jag kan få. Om jag är ledig tänkte vi storstäda härinne, hur skitigt som helst. Och jag har kommit på nått som är det bästa som finns: När man precis har städat klart och det är rent och snyggt och luktar rent. Fyfan vad nöjd man känner sig då!
Och en annan sak som jag är löjligt förtjust i som jag har kommit på under min städarkarriär, det är när man dammsuger upp världens största dammråtta osså låter det "slurrrp". HAHA. jag är sjuk, jag erkänner.

HAHA, vi snackade lite barndom igår. När jag och Ida var små hade vi en hemlig klubb i min systers garderob på hennes rum. Det var en rätt stor garderob. Sen när vi blev större och syrran hade flyttat så letade jag efter nånting därinne i garderoben så hittade jag en grön slajmklump, såndär slajm man hade när man var liten! HAHA. Den hade blivit alldeles hård och förmodligen hade jag och Ida haft den där slajmgrejen därinne i våran klubb. HAHHAA. så hittar jag den där typ sju-åtta år senare. HAHAHA. Jag döör.

Nej, nu ska jag gå och fortsätta vara bakis och tycka synd om mig själv. byebye

Bjuder på en bild från igår:

Kommentarer
Mjölin

Hahahah! Ni är inte kloka! <3

2008-10-26 21:30:42

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu