Hemmafrun

2008-10-27 18:54:55 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag har jag putsat fönstren och storstädat här hemma. Behövdes!:S
Jag har lärt mig i min städkarriär att man ska putsa fönstren med diskmedel och ingen jävla fönsterputsskit! :P Man lär sig mycket på avesta städteknik. haha.

Sen var vi till handelsträdgårn och handlade blommor. SVINDYRT. Nästan 300 spänn för fyra blommor och tre krukor. galet.
Jag har blivit vuxen jag vet. Sen har jag alltid hatat vårat kök och de där jäävla furumöblerna vi har. finns inget fulare än furu. Så jag gjorde ett försök till att pimpa köksbordet:


Blev ju bättre än innan iaf. Och jag orkade inte stryka duken.
Jag vill klä om stolarna och soffan igen. VITT. Eller grönt, eller beige.
Sen har vi handlat idag. Vuxenvarning på mig. Städa, handla, köpa blommor.
Var nästan påväg att åka till franzens för att köpa nya gardiner också, men struntade i det. :P haha.

Nu ska jag följa med malin till Tompa och hämta min hatt jag ska ha på halloween-kalaset.
byebye

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu