lalaa

2008-12-20 02:32:41 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Kan inte sova som vanligt.
Var hemma från jobbet idag, hade feber igår och ville bli riktigt frisk innan jag börjar jobba själv på måndag.
Nu är jag bara förkyld, hur drygt som helst. Tvingas använda nässpray fast jag inte vill. Kommer bli beroende igen. Blir det efter bara några dagars användande.. pissgrejer det där. Hostar och nyser och snorar..

Gick bra på intervjun iallafall, tror jag kommer komma in:) På ett sätt tycker jag att det ska bli skönt att få plugga igen. Visst är det skönt att jobba också. Men jag vill bli nånting, så jag kan kalla mig nånting. Hanna Hedin - processtekniker. Låter bra det. Bättre än Hanna Hedin - städerska. haha. Fast det är inget fel på städaryrket, bara det att det är så jävla ansträngande och inte så jättebra betalt:P

Åååh, jag lyssnar på Cas Haley och vill bara sjunga! Aaaaall my liiife, tamtadaaamm.
Men då väcker jag Rickis! HAHA. Kanske inte så kul o bli väckt av mitt vrålande. men åååh, vilken röst han haar karln! Så skön musik, han skulle vunnit america's got talent.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu