Green Shoes <3

2008-12-17 14:31:41 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..



Woooh! Snart e dom minaaa:D skitsnygga. Vill ha dom nu, får dom tidigast imorron och senast den 22:a. :D

Är förövrigt jääävligt trött. Sov skitdåligt i natt. Låg och försökte sova och kollade på klockan hela tiden och blev stressad. Somnade och vaknade. Sammanlagt sov jag säkert tre timmar inatt eller nått. Upp klockan tjugo över sex och jobba. Blää vad trött jag var. Helt slut nu när jag kom hem för ett tag sen. Rickis slängde ihop chili con carne och jag vräkte i mig som en varg. Skithungring var jag.
Inatt kommer jag iallafall somna tidigt. gött.
Intervju med adveta imorron om utbildningen till process-tekniker. Hoppas hoppas hoppas jag kommer in!

Kommentarer
Malin

Lycka till gumman!!! :)

2008-12-17 20:03:22
Galna syrran

Ååååå min gud vilka schyssta dojjor...aaaa blev kär i dom nu jue! Vart vart vart haru hittat dom???

2008-12-18 18:19:38

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu