Glöggafton hos Ida

2008-12-14 18:02:20 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..



Glöggafton hos ida igår, mycket trevigt. Hon hade pyntat massa och tänt röda ljus, ställt fram en skål med  skumtomtar i och det lukta glögg i hela lägenheten! MYS:D Det drack massa glögg och vin. Sen blev det trapper och eftersom jag inte kan dricka längre så gick vi hem tidigt för jag var trött. haha.

 Jag har blivit gammal, som jag sa till Kajsa på msn nyss. Jag har blivit gammal till och med i mina drömmar alltså!
I förrgår så drömde jag att jag o Rickis kolla på en ny lägenhet, en trea med högt i tak och stora fönster. Och det första jag säger är "aaa, lycka till att hitta gardiner till dom där fönstrena!"
Alltså vafan. Och sen har jag lite smygångest över att jag sa till Rickis att vi skulel skita i bingolotto idag. Jag vill spelaaa!
haha.

Imorron ska jag, Rickis o mamma åka till västerår och hälsa på syster. treevligt:)

Kommentarer
Gunnar Johansson, Grums

Fin blogg du har. Detta måste jag visa mina barn-barn. De kommer att bli imponerade! Min hustru Olha hälsar. Ha det roligt med Bingolottot. Gunnar

2008-12-14 21:31:40

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu