Babbel

2008-12-09 15:01:07 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Fyfan, är helt jävla slut. Har jobbat idag, slutar rätt tidigt viserligen, men det är ett jävla slitjobb så klockan ett-två är man helt slut.
Harv arit dålig på att uppdatera. Har ju skaffat nytt spel till x-boxet. Harry Potteeeeer<3 och Spidermaaaaan<3

Blä, ska jobba dan innan julafton. och helgen efter jul. kul. Men nödvändigt. Blir hur mycket jobb som helst efter jul. Catciiing! haha.

Är hungrig, köpte smörgår på wiernercondis, smaka blä. Den åkte rakt ner i soptunnan! USCH. Därför jag är så feg på att testa ny mat och sånt, tänk om det är äckligt liksom. Så får man slänga det. Sitter man där utan mat. En gång när vi var utomlands åt jag spagetti bolognese en hel vecka. haha.

På torsdag blir det julklappshandling i kupolen på dan och jobb på kvällen. Imorrn blire jobb också. trööök. Jag vill vara multimiljardär och sitta i ett lyxhus utomlands med en drink i handen vid min jättestora pool. aaaw.
Vann förresten en hundring på bingolotto i söndags! HAHA! Skitspel. Har aldrig vunnit mer än en hundring där:P

Nej usch, nu ska jag äta vaniljyoghurt och musli. Gött. Plockade ihop en påse musli på hemköp. Skitbra ju. Att man kan välja vadman ska ha i. Nej nu sitter jag o babblar strunt.
Hej pålä

Kommentarer
Krockobil

bingolotto! HAHA!

2008-12-10 16:33:35

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu